Enloquecidas
Blanca během jednoho týdne potká, zamiluje se a ztratí muže svých snů. O několik měsíců později s tetou objeví jeho portrét a zjistí, že je už léta mrtvý. Humorné pátrání po jeho tajemné minulosti spustí řetězec nečekaných událostí.