Zraněná srdce
V poválečném Německu roku 1946 přijíždí Rachael Morganová do trosek Hamburku, aby se znovu setkala se svým manželem Lewisem, britským plukovníkem, který město obnovuje. Rachael se dozvídá, že budou sdílet svůj domov s německým vdovcem a jeho problémovou dcerou. V tomto napjatém prostředí nepřátelství a smutek ustupují vášni a zradě.
Děj filmu Zraněná srdce se odehrává v poválečném Německu v roce 1946. Rachael Morganová (Keira Knightleyová) přijíždí v kruté zimě do trosek Hamburku, aby se znovu setkala se svým manželem Lewisem (Jason Clarke), britským plukovníkem pověřeným obnovou zničeného města. Když se však vydají na cestu do svého nového domova, Rachael s úžasem zjistí, že Lewis učinil nečekané rozhodnutí: budou sdílet velkolepý dům s jeho předchozími majiteli, německým vdovcem (Alexander Skarsgård) a jeho problémovou dcerou. V této napjaté atmosféře nepřátelství a smutek ustupují vášni a zradě.