Pearl Harbor
Ve výpravném velkofilmu Pearl Harbor, za kterým stojí producent Jerry Bruckheimer a režisér Michael Bay, ožívá historie. Ohromující vizuální a zvukové efekty vás dostanou přímo do středu událostí, které uvrhly Ameriku do druhé světové války.