Robert Carlyle a Tom Wilkinson hrají v této cenami ověnčené komedii o šesti nezaměstnaných dělnících, kteří hledají způsob, jak přijít k penězům. Poté, co se inspirují pánským striptýzem, se rozhodnou přivydělat si vlastní striptýzovou show, ovšem s jedním malým rozdílem. Jsou ochotni se předvést „v plné parádě“ a jít úplně do naha! Mají na to, aby se zcela obnažili?