Do naha!
Banda naháčů se po 25 letech vrací. Její členové vyměnili jeviště za únosy psů, závodění s holuby a jedno velice neobvyklé zadržení rukojmích. Gaz je sice starší, ale rozhodně ne moudřejší. Jeho nejlepší kamarád Dave se dalších skopičin odmítá účastnit. Pak ale dojde k tragédii a celá banda naháčů se musí spojit, aby uctila starého přítele.
Když se Destiny ocitne v problémech, její nevyzpytatelný táta Gaz se dá na dráhu zločinu.
Nemocniční portýr Gaz překročí hranice, když pomůže pacientovi, aby znovu zažehl svoji kreativitu.