Neviditelní obři
Režisér Werner Herzog sleduje průzkumníky a stopaře při jejich hledání důkazů v Angole o existenci majestátních a tajemných tvorů současnosti.
Legenda praví, že v angolské vysočině se ukrývají sloni duchové, které ještě nikdo nespatřil. Uznávaný režisér Werner Herzog ("Grizzly Man") sleduje epickou výpravu badatele z National Geographic a biologa Dr. Steva Boyese, který se vydává tyto majestátní a nepolapitelné tvory najít.