Yukonská veterinářka
Seznamte se s doktorkou Michelle Oakleyovou, veterinářkou téměř pro všechno, s obchůzkami na tisících čtverečních mílích, pomáhající divokým i domácím zvířatům. Doktorka, doprovázená svými dcerami a vyzbrojená humorem, obratně zvládá svou práci i roli manželky a matky, a přitom nás zavádí do těch nejdrsnějších a nejodlehlejších krajin světa.