Pohotovost pro exotická zvířata
Doktorka Susan Kelleherová vlastní a provozuje jednu z nejvytíženějších ordinací pro péči o exotická zvířata na jižní Floridě, Broward Avian and Exotics Animal Hospital. „Cokoli kromě psů a koček. Co se vejde do dveří, to ošetřím!“. Tak zní motto doktorky K. A dveřmi také přicházejí… Králíci, plazi a ptáci všech tvarů a velikostí, lišky, fretky, ryby, vačnatci, a dokonce i primáti.
Během několika bláznivých dní se doktorka K a spol. snaží mít navrch nad bláznivými zvířaty.
Milovaná želva trpí záhadnou nemocí, kvůli které bělá. Doktorka K musí zvládnout agresivní veverku.
Doktorka K. se snaží přijít na diagnózu želvy, zatímco se jeden ježek odmítá bavit s doktorkou T.
Doktorka K. diagnostikuje nemocného axolotla, což je obojživelník, o kterém se toho moc neví.
Na kliniku přijede lemur, který přestává dýchat, a myška, která potřebuje plastickou operaci.