Misionář
Americký křesťanský misionář John Chau byl zavražděn, když se pokoušel navázat kontakt s jedním z nejodlehlejších kmenů na světě a obrátit ho na víru. Prostřednictvím exkluzivních rozhovorů a archivních záběrů z Johnovy cesty a ostrova Severní Sentinel se ve filmu dozvíte o nadčasových tématech a trvalých následcích tohoto složitého příběhu.
Americký křesťanský misionář John Chau byl zabit, když se pokoušel navázat kontakt s jedním z posledních nekontaktovaných domorodých národů na světě – Sentinelci – a obrátit ho na víru. Protichůdné reakce veřejnosti i jeho vlastní rodiny odhalují hlubší pohled na skutečného Johna Chaua, mladého muže s dobrodružným duchem a zvláštní posedlostí. Prostřednictvím exkluzivních rozhovorů, archivních záběrů z Johnovy cesty na ostrov Severní Sentinel a jeho podrobných deníků zkoumá tento film staromódní představy o objevitelství, které Johna formovaly, evangelickou komunitu, jež byla motorem jeho výpravy, zlomené srdce jeho vlastního otce a trvalé následky tohoto složitého příběhu.