Vražda v oblacích: Kdo sestřelil let MH17?
Táta a bloger sestaví tým amatérských online detektivů, aby zjistili, jak doopravdy zemřelo 298 lidí při pádu letu MH17.
Červenec 2014. Na Ukrajině se zřítí let MH17 společnosti Malaysian Airlines. Všech 298 lidí na palubě umírá a okolnosti jsou záhadou. Kolem místa havárie zuří válka a šíří se dezinformace. Zatímco vlády tápou, pátrání se ujímá amatérský bloger a otec dvou dětí Eliot Higgins. S partou online detektivů po boku je odhodlaný odhalit pravdu za každou cenu. Tato strhující dokumentární série spojuje geopolitické napětí filmů NAVALNYJ a LOCKERBIE s internetovým pátráním ve stylu DON’T F*** WITH CATS. Sleduje politicky nejvýznamnější leteckou katastrofu 21. století a vypráví příběh Davida proti Goliášovi, ve kterém parta nečekaných hrdinů riskuje životy v boji za spravedlnost.