Keep
Osamělý Gordon, bývalý strážce majáku, z něhož je dnes muzeum, vzpomíná na doby dávno minulé. Když na jeho dveře zaklepe uprchlík z Afghánistánu Musa, dočká se Gordon podpory, po které toužil. Gordon ale odhalí skutečný důvod Musovy návštěvy a morální dilema ho donutí zpochybnit vlastní názory.