Amsterdam Central: Nádraží, které nespí
Každý den se 900 oddaných mužů a žen snaží ze všech sil, aby všechno fungovalo hladce.
V srdci rušného Amsterdamu se nachází jedinečné nádraží – Amsterdam Centraal. Za historickou fasádou tohoto ikonického monumentu pracuje denně 900 oddaných mužů a žen, kteří ze všech sil zajišťují plynulý chod celého provozu. Během největší renovace v historii stanice čelí neustálým výzvám a všichni musí být připraveni na jakoukoli nečekanou situaci.