Černobyl: V jádru katastrofy
Černobylská havárie je nejhorší jadernou nehodou v dějinách – do atmosféry uvolnila 400krát více radiace než bomba svržená na Hirošimu. U příležitosti 40. výročí této katastrofické události přináší tento seriál kompletní příběh – od roztavení reaktoru přes utajování ze strany KGB až po současnou válku na Ukrajině.