Welcome To Gomorrahland
Komediální televizní pořad „Welcome To Gomorrahland“ paroduje zločineckou organizaci Camorra, která je díky tomu na kolenou. Herci se stávají hvězdami, ale po výhrůžkách vstupují do bezpečnostního programu, zatímco Camorra, nespravedlivě obviněná, chystá pomstu.