It's a Mad World
V drsné římské čtvrti Tor Bella Monaca se Mauro čerstvě po rozchodu vydává na cestu za hlubokým sebepoznáním. Čelí otázce, zda je zlo vrozené nebo je výsledkem vlivu životních výzev.