Death of a Shadow
Nathan Rijckx zemřel během první světové války. V temném podsvětí drží podivný sběratel jeho stín jako rukojmí. Nabízí Nathanovi druhou šanci na život výměnou za deset tisíc stínů. Nathan touží po Sarah, ženě, kterou před smrtí miloval. Když ale zjistí, že se zamilovala do jiného, zastře mu mysl žárlivost. Ta ho donutí k ošklivému činu se závažnými důsledky.