Paralely
Životy čtyř mladých přátel Bilala, Romane, Sama a Victora jsou vážně narušeny, když je tajemná událost rozdělí a pošle do paralelních dimenzí. Pokouší se porozumět všemu, co se stalo, a vrátit čas, aby se dostali zpět do svého starého světa.
O čtyři roky později se Victor snaží přesvědčit Romane o svém plánu, který je pošle zpátky v čase.