Miluji tě, Beth Cooperová
Když se podivínský premiant během svého maturitního projevu přizná ke své lásce k hlavní roztleskávačce, ta ho v reakci na to sexuálně popichuje, čímž provokuje svého žárlivého přítele, aby ho během maturitního večera pronásledoval v sérii divokých honiček a násilných konfrontací.
Denis Cooverman (PAUL RUST), premiant střední školy v Buffalo Grove, má za sebou úspěšnou studijní kariéru… alespoň na papíře. Denis, vynikající student, svědomitý mladý gentleman a očividný ňouma, hrál na jistotu a dotáhl to až k maturitě, aniž by kdy zažil některé z radostí středoškolského studia: porušování zákazu vycházení, ničení majetku, nadměrnou konzumaci alkoholu, pěstní souboje, ponocování, rychlá auta nebo rychlejší ženy (vlastně ženy všeho druhu). Ale to všechno se brzy změní, a to jen díky vyslovení několika slov: „Miluji tě, Beth Cooperová.“ Zdá se, že Denis už šest let skrývá tajemství, chronický případ l'amour fou k Beth (Hayden Panettiere), jedné z nejoblíbenějších dívek ve škole, která seděla v lavici těsně před ním v několika třídách (Bůh žehnej abecednímu pořádku!). A díky svému barvitému nejlepšímu kamarádovi Richovi (Jack T. Carpenter) se Denis nechal přemluvit k tomu, aby během svého absolventského proslovu řekl pravdu a vyznal jí lásku – a zároveň pojmenoval několik dalších problémů, které maturitní ročník trápí. Jeho výsledné rozpaky však nemají dlouhého trvání, když se na jeho a Richově ad hoc maturitním večírku objeví Trojice – Beth a její dvě nejlepší kamarádky, superzlobivá Cammy (Lauren London) a – prostá Treece (Lauren Storm). Naneštěstí pro Denise se objeví i Bethin obhroublý přítel Kevin (SHAWN ROBERTS), nadějný voják, se dvěma stejně hrozivými kamarády s dvojciferným IQ. Když dojde k nevyhnutelné scéně typu „urazil jsi mou ženu!“, přichází Beth na pomoc a odváží Denise, Riche, Cammy a Treece pryč ve svém otlučeném kabrioletu. Jak honička pokračuje od večera až do východu slunce, Denis si uvědomí, že jeho proslov dal vzniknout jedné z nejdivočejších, nejrušnějších a nejveselejších nocí v jeho životě.