Žába k zulíbání
Atraktivní a oblíbená roztleskávačka, která je na všechny protivná, se ocitne v těle staršího muže a musí najít způsob, jak se vrátit zpět do svého původního těla.
Zábavný Rob Schneider pracoval jako gigolo, byl zvíře. A teď z něj kletba udělala něco, čím nikdy předtím nebyl – ženu! Jessica Spencer je ta nejvíc sexy a nejoblíbenější dívka na škole. Rychle se však vrátí na zem, když se probudí v těle 30 letého podivína (Schneider) a zjistí, že dostat protekci na základě vzhledu není tak snadné, když jste dívka ukrytá v těle muže, který je chlupatý úplně všude. Jak má Jessica přesvědčit své přátele, že je to opravdu ona? A přijde na to, jak se změnit zpět na dospívající dívku? Žába k zulíbání je divoká a bláznivá komedie o záměně pohlaví, kterou si užije každý – bez ohledu na pohlaví.