Správná chemie: Příběh filmu Mezi živly
V dokumentu „Správná chemie: Příběh filmu Mezi živly“ Peter Sohn provádí diváky svým životem a vysvětluje, jak ho inspiroval k natočení tohoto filmu. Režisér snímku „Mezi živly“ popisuje cestu svých rodičů z Koreje do New Yorku, navštíví bývalý obchod svého otce v srdci Bronxu a vysvětluje své rozhodnutí věnovat se animaci namísto rodinného podnikání.
Pixarovský režisér Peter Sohn s diváky zábavnou formou sdílí svůj osobní příběh, který ho inspiroval k natočení celovečerního snímku „Mezi živly“ od společností Disney a Pixar. V dokumentu „Správná chemie: Příběh filmu Mezi živly“ popisuje cestu svých rodičů z Koreje do New Yorku, navštíví bývalý obchod svého otce v srdci Bronxu a vysvětluje své rozhodnutí věnovat se animaci namísto rodinného podnikání. Dokument je příjemným pohledem na překvapivé vlivy, které vedly k natočení dobrodružné komedie „Mezi živly“.