Ďábel v rodině: Pád Ruby Franke
Když byla v srpnu 2023 zatčena populární vlogerka Ruby Frankeová za zneužívání dětí, záhy se z toho stal jeden z nejsledovanějších příběhů v Americe. Kanál Frankeových na YouTube po léta dokumentoval spokojený a šťastný rodinný život a v době největšího rozmachu ho sledovaly téměř tři miliony odběratelů. Ale šťastné rodiny jsou málokdy takové, jak by se na první pohled mohlo zdát.
Když byla v srpnu 2023 zatčena populární vlogerka Ruby Frankeová za zneužívání dětí, záhy se z toho stal jeden z nejsledovanějších příběhů v Americe. Kanál Frankeových na YouTube po léta dokumentoval spokojený a šťastný rodinný život a v době největšího rozmachu ho sledovaly téměř tři miliony odběratelů. Ale šťastné rodiny jsou málokdy takové, jak by se na první pohled mohlo zdát. Když se začaly objevovat nedostatky, rodina se obrátila na poradkyni Jodi Hildebrandtovou – a rázem se ocitla uprostřed noční můry. Jen Frankeovi vědí, co se v jejich domě odehrávalo. V tomto seriálu se Shari a Chad, dvě nejstarší děti manželů Frankeových a Kevin, manžel Ruby, poprvé dopodrobna podělí o svůj příběh před kamerou. Díky exkluzivnímu přístupu k manželům Frankeovým, jejich přátelům a sousedům a více než tisíci hodinám dosud neviděných záběrů z jejich kanálu na YouTube pronikne seriál do reakcí sociálních médií, aby odkryl dosud nevyřčený příběh případu Ruby Frankeové, který je zčásti rodinnou tragédií, zčásti vyprávěním o dospívání a zčásti svědectvím o nebezpečí života na internetu v dnešní době.