Král džungle
Disney uvádí komediální hit, po kterém rodiny celého světa šílí jako opice po banánu! Hluboko v africké džungli vychovávají gorily chlapce jménem George, jediného přeživšího havárie letadla. Z George vyroste trouba a roztomilé nemehlo (Brendan Fraser). Žije v lese plném zvířecích přátel, jako je Tuký, jeho poslíček s velkým zobákem, Op, mluvící gorila chytřejší než průměrný raketový inženýr, a Shep, šedé slůně milující arašídy. Když si pytláci dovolí na Georgovy přátele, přilétá král lián do akce. Než však stihnete říct „Pozor na ten strom,“ narazí George plnou parou do několika porostlých překážek.