Tarzan
V srdci Afriky vychovají osiřelého chlapce gorily. Tarzan se stává králem džungle, ale jeho život se obrátí vzhůru nohama, když do džungle dorazí lidé a s nimi i překrásná Jane. Tarzan musí volit mezi světem ve kterém žil a světem lidí.