Jak chytit pašeráka
Do Spojených států každoročně přicestují miliony lidí a mnozí z nich tajně převážejí nelegální zboží. Ministerstvo pro vnitřní bezpečnost USA se při chytání těchto pašeráků nezastaví před ničím.