Tajemný ostrov pokladů
Vzhůru na palubu! Vydejte se na legrační námořní jízdu s žabákem Kermitem, vepřovou slečnou Piggy a všemi ostatními a oblíbenými Mupety! Film je inspirován klasickým pirátským příběhem Roberta Louise Stevensona Ostrov pokladů. Když mladý Jim Hawkins zdědí dlouho ztracenou mapu pokladů, najme si loď jménem Hispaniola a vydá se poklad hledat. Za pomoci starého dobrého kapitána Smolletta (žabák Kermit) a pronásledován lakotným Johnem Silverem (Tim Curry) se vydává na plavbu plnou nebezpečí a překvapení. O hudbu se postaral oscarový Hans Zimmer. Tajemný ostrov pokladů s Mupety je zábavné dobrodružství, které si užije celá vaše rodina!