The Muppet Movie
Žabák Kermit vyrazí s Fozzie, Gonzo a slečnou Piggy do Hollywoodu, kde chce prorazit ve světě showbyznysu. Vše se zhatí, když Kermit padne do osidel Doca Hoppera (Charles Durning), zloducha, který má síť fastfoodových restaurací se žabími stehýnky.
Po náhodném setkání s hledačem talentů žabák Kermit vyrazí do Hollywoodu, kde chce prorazit ve světě showbyznysu. Cestou se k němu přidají Fozzie, Gonzo a slečna Piggy: i oni sní o tom, že z nich budou hvězdy. Všechno se ale zhatí, když Kermit padne do osidel Doca Hoppera (Charles Durning), zloducha, který chce za každou cenu zpropagovat svou síť fastfoodových restaurací nabízejících žabí stehýnka. Varování: pořad zobrazuje užívání tabákových výrobků.