Sadhaka: La Senda Del Yoga
Dokument sleduje 50 let osobního výzkumu Ramira Calleho, který zkoumá pravou podstatu jógy, její přednosti, účel a mylné představy. V roce 2010, ve svých 66 letech, se Calle na Srí Lance nakazí listeriózou, ale v Madridu se vzepře lékařské přesile a uzdraví se. Film se s humorem a moudrostí pouští do kontroverzí a podstaty jógy ve Španělsku a indickém Rišikéši.