Maleta de Marta, La
Marta, pronásledovaná brutálním útokem bývalého manžela, se ve strachu skrývá, když je propuštěn z vězení. Tento dokument zachycuje její každodenní boj s traumatem. Psychoterapeut Harald pomáhá mužům zbavit se násilí a odhaluje kořeny jejich agrese.