Star Wars: Epizoda IX - Vzestup Skywalkera
Lucasfilm a režisér J.J. Abrams znovu spojují síly, aby diváky vzali na epickou výpravu do předaleké galaxie ve filmu Star Wars: Vzestup Skywalkera. Prožijte strhující zavěr stěžejní Ságy Skywalkerů, ve které se zrodí nové legendy a odehraje se konečný boj za svobodu galaxie.