The Right Words
Kenza (15) a její mladší bratr Madhi (13) se často navzájem zesměšňují na sociálních sítích. V autobuse vystaví Kenza svého naivního a vášnivého mladšího bratra zkoušce tím, že ho požádá, aby vyznal své city k Jadě, dívce, kterou Madhi miluje, přestože ona ho vůbec nezná.