Mumatar
Uklízečka ve středním věku a svobodná matka se snaží vyrovnat s tím, že její jediné dítě odešlo z domova, a převtělí se do superhrdinky, aby se postavila místním rváčům.
Sandra, svobodná matka středního věku, trpí syndromem opuštěného hnízda, když její jediné dítě odejde na univerzitu. Cestou domů z práce uklízečky ve škole se stane svědkem incidentu šikany zahrnující 11letého chlapce a partu teenagerů. Sandra se cítí provinile, že nezasáhla a nepomohla, a hledá způsob, jak věci napravit. Inspirována zájmem svého syna o avatary z počítačových her si oblékne podomácku vyrobený kostým a stane se skutečnou místní superhrdinkou.