Earth Protectors
Ekologická umělkyně Anne de Carbuccia cestuje po světě, aby zdokumentovala zničující dopad lidstva na planetu. Její práce zachycuje krutou realitu antropocénu, od oceánů plných plastů po vymírání druhů, a naléhavě vyzývá ke změně, než bude pozdě.