Sucking Diesel
Po zpackané ozbrojené loupeži se jízlivá majitelka benzínky musí rozhodnout, jestli bude chránit svého neinteligentního zaměstnance, anebo jestli ho vydá nejnebezpečnějšímu muži v Ballybegu. Jde o irskou verzi klasických děl, jako jsou „Fargo“ bratří Coenů a „Správní chlapi“ Shanea Blacka. „Sucking Diesel“ je napínavá krimikomedie odehrávající se na benzínce na irském venkově.