Pachatelé
Otec od rodiny Joe Petrus žije se svou snoubenkou a nevlastními dětmi svůj americký sen. Před třemi lety se však zapletl do záhadného zločinu a jeho nebezpečná minulost ho nyní dostihne. Když se vrah zaměří na partu, co za zločinem stojí, uvědomí si Joe, že je jen otázkou času, než se zaměří i na jeho rodinu. Vrací se do Londýna, aby vystopoval svou starou partu a zjistil, kdo po nich jde.
Joe žije svůj sen, ale má nebezpečné tajemství a jeho minulost se ho chystá dostihnout.
Zatímco se v přítomnosti Joe zaplétá do lží, záblesk minulosti odhaluje nového člena Pachatelů.
Po nelehkém shledání cestují Joe a Důstojník do Francie, aby vraha našli dřív, než najde on je.