parťáci, komedie
Kate je svobodná žena s úspěšnou kariérou, které chybí jediná věc: miminko. Pak se ale stane něco, o čem nesnila ani v nejdivočejších snech. Najme si Angie, volnomyšlenkářku z Philadelphie, jako náhradní matku. A začíná hysterický souboj maminek.