Close to September
Tento krátký film sleduje Alejandru vyrůstající na přímořském kempu; setkání s tajemnou Amarou z města v ní probouzí starý strach z opuštění a nutí ji znovu přehodnotit lásku, vlastní hranice i to, co od léta skutečně čeká.
Tento krátký film sleduje život Alejandry, mladé ženy, jež žije celoročně s rodinou ve skromném kempu v přímořském městečku, kde její každodennost naplňuje nuda a krátké sezónní lásky. O prázdninách se kemp zaplní turisty, kteří přivážejí novou energii, příběhy a možnost krátkých románků, jež Alejandra bez závazků vychutnává. Jedné večírkové noci se její svět nečekaně obrátí, když pozná Amaru, dívku z města vyzařující sebejistotu a tajemství. Jak se jejich vztah prohlubuje, Alejandra čelí starým ranám a znovu přehodnocuje hranice, které si sama stanovila. To léto prochází osobní proměnou, která předefinuje její pohled na lásku i na sebe samu.