El amor no es lo que era
Ve stejném městě sleduje láska různé proudy. Alex a Lucia udělali ve svém vážném vztahu první krůčky. Paz a Jorge cítí, jak se jejich manželství rozpadá, vzdálenost mezi nimi prohlubuje propast. Jinde se důchodci Irene a Albert znovu sbližují desítky let po rozchodu, možná nacházejí útěchu ve sdílených bolestech nevěrností.
Ve stejném městě se odehrávají tři milostné příběhy. Alex a Lucia udělali ve svém vážném vztahu první krůčky. Paz a Jorge jsou svoji tři roky, ale mají problémy. Jejich vztah upadá a ani jeden nedokáže znovu zažehnout ztracenou jiskru. Situace se zhorší kvůli práci mimo město. Cesty důchodců Irene a Alberta se po několika desetiletích od sebe znovu sejdou. Oba zažili nevěru a nyní se, zdá se, vzájemně chápou.