hudební, animovaný
Když je kocour Tom pryč, Mickey, Minnie a skupinka rozpustilých myší obsadí jeho dům a baví se různými hudebními čísly. Mickey a Minnie tančí na klávesách klavíru, používají kotouč švýcarského sýra jako klavírní nahrávku a objeví nový vynalézavý způsob, jak přehrát gramofonovou desku.