The Great North
Sledujte dobrodružství rodiny Tobinových na Aljašce, kde se svobodný otec Beef snaží udržet své děti nablízku, a to včetně dcery Judy, kterou její ambice zavedou do okouzlujícího světa místního obchodního centra, Judyiných bratrů Wolfa, Hama a Moona a Wolfovy snoubenky Honeybee.
Teta Dirt získá nečekanou novou práci ve škole Lone Moose. Wolf se snaží zapůsobit na Beefa.
Beef objeví vzrušení z neobvyklého stylu rybaření. Teta Dirt pořádá soutěž, aby ho nahradila.