Simpsonovi
Je Bart Simpson skutečně zlé sémě? Homer a Marge to musí zjistit jednou provždy.
Patty a Bart spojí síly a vymyslí dokonalý vtípek: nechají Homera úředně prohlásit za mrtvého.
Jubilejní 800. díl! Marge přihlásí Spasitele na národní výstavu psů ve Filadelfii.