Hledá se Nemo
Jedná se o epické dobrodružství a lásky v tomto emotikovaném převyprávění Hledá se Nemo. Prožijte příběh, jak si emoji Merlin, Dory a všichni jejich rybí přátelé pomáhají na jejich cestě k nalezení Nema. I když to nemusí být přesně 42 Wallaby Way v Sydney, tak zábavné, nové prostředí jistě potěší. Připojte se ke všem svým přátelům z Hledá se Nemo!