Úžasňákovi
Tvůrci z Pixar Animation Studios uvádí veselé a akcí nabité animované dobrodružství o zdánlivě obyčejné rodině s úžasným tajemstvím. Světoznámí superhrdinové pan Úžasňák a Elastička, v civilu Bob Parr a jeho žena Helena, kdysi bojovali proti zločinu, zachraňovali životy a každodenně bojovali se zlem. O patnáct let později jsou ale nuceni žít jako zcela běžní lidé na předměstí. Mají tři děti - Violetu, Dashe a Jack-Jacka. Bob však touží po tom vrátit se zpět do akce. Příležitost se mu naskytne, když dostane tajemnou zprávu s nabídkou splnit supertajný úkol na vzdáleném ostrově. Bob brzy zjistí, že k záchraně světa před totálním zničením bude potřebovat pomoc celé své superrodiny.