Chiara Lubich - L'amore Vince Tutto
U příležitosti stého výročí narození zakladatelky Hnutí fokoláre Chiary Lubich vypráví tento film o duchovním a lidském dobrodružství mladé učitelky z Tridentu, která byla během druhé světové války povolána budovat lepší a jednotnější svět a stala se přesvědčenou kazatelkou a zastánkyní univerzálního bratrství jako předpokladu dialogu a míru mezi lidmi.
U příležitosti stého výročí narození zakladatelky Hnutí fokoláre Chiary Lubich vypráví tento film o duchovním a lidském dobrodružství mladé učitelky z Tridentu, která byla během druhé světové války povolána budovat lepší a jednotnější svět a stala se přesvědčenou kazatelkou a zastánkyní univerzálního bratrství jako předpokladu dialogu a míru mezi lidmi. Charismatická osobnost, která si zvolila lásku jako životní kompas, svým poselstvím přijetí bližního bez rozdílu rasy, kultury a náboženského vyznání přispěla k posílení role ženy v církvi a ve společnosti tím, že nastínila cestu inspirovanou solidaritou.