Io Ci Sono
Skutečný příběh bolesti a znovuzrození ženy, kterou napadl bývalý přítel a znetvořil ji kyselinou. Lucia Annibaliová se 16. dubna 2013 vrací večer domů, jen aby hned za dveřmi narazila na maskovaného muže, který tam na ni čekal. Útočník jí chrstne do obličeje tekutinu a uteče. Během několika vteřin má Lucia kůži v jednom ohni a za pár okamžiků přestává vidět.