Saving Art
Brian svému pětiletému synovi s leukémií tvrdí, že chemoterapie mu dodá superschopnosti. Lež, která má udržet naději, začne otce pronásledovat, zatímco se oba snaží udržet v životě světlo. Příběh inspirovaný skutečnými událostmi.