The Secret Life of Jim
Nick se zoufale snaží prožít ještě jeden opravdový okamžik se svým otcem Jimem, který trpí Alzheimerovou chorobou. Obává se ale, že mu dochází čas. Film zkoumá útrapy osamělé péče, truchlení a sílu hudby, která dokáže oživit vzpomínky.