Soul of a Nation Presents: Screen Queens Rising
Epizoda ukazuje, jak se černošské herečky, historicky přehlížená a nedoceněná skupina v Hollywoodu, začaly v posledních letech dostávat do nejvyšších vrstev zábavního průmyslu a americké kultury. Speciál sleduje, jak se černošské hollywoodské herečky staly mocnými hybateli a jaké ikonické momenty a role jim vydláždily cestu k dnešnímu úspěchu.