Black is King
Toto vizuální album Beyoncé přibližuje poučení z Lvího krále dnešním mladým králům a královnám. Příběh o mimořádné cestě mladého krále za poznáním zrady, lásky a vlastní identity je poctou cestám černošských rodin napříč historií.