V nabité akční komedii jsou FDR (Chris Pine) a Tuck (Tom Hardy) agenti a nejlepší kamarádi. Jejich kamarádství ale stojí před těžkou zkouškou, když se oba zamilují do stejné ženy (Reese Witherspoon).