Fenomenální herecké obsazení zahrnující Colina Firtha, Samuela L. Jacksona a Michaela Caina, vévodí tomuto akcí nabitému špionážnímu thrilleru o klukovi z ulice, kterého naverbovala skupina tajných agentů.